zaterdag 31 oktober 2009

Verzameling

Door de jaren heen was ik in staat om heel wat spullen te verzamelen over Griekenland.
Tja het is inderdaad een passie geworden. Zo verzamelde ik onder andere stripverhalen, waarvan het verhaal zich afspeelt in Griekenland. Ook van modelbouw heb ik heel wat griekse figuurtjes, de meesten zijn schaal 1/72. Maar uiteraard heb ik ook figuren en bustes zowel in resin als in metaal.
Griekse verpakkingen en plastiek zakjes.
Posters, postkaarten, kalenders en muismatten.
Horecamateriaal.
Beelden en beeldjes.
Figuurtjes ferrerro, milka enz (wel griekse, bvb Hercules enz)

Heb je spullen van Griekenland en je wil ze kwijt, geef dan gerust een seintje.
Uiteraard wanneer je een verzameling wil uitbreiden heb je liefst gratis spullen.
De volgende items zijn welkom:
fotoboeken van de dienst van toerisme van griekenland.
strips met verhaal rond griekenland.
figuurtjes ferrerro hercules, milka enz.

1 opmerking:

  1. Franky

    ik heb hier nog 1/4 fles "Raki", maar opdat ze niet zou verloren gaan, drink ik er straks ééntje op het succes van je blog.
    Proficiat, je doet het goed!!
    Herman

    BeantwoordenVerwijderen